Seawayeve nepremičnine in blagovne znamke ponovno na dražbi

44
Stečajni upravitelj Seaway Designa je tokrat predlagal nižje izhodiščne cene za nepremičnine.

Po lanskem neuspelem poskusu prodaje Seawayevih nepremičnin na Gorenjskem bo stečajni upravitelj ponovno skušal najti kupca prek javne dražbe. Tokrat bo izhodiščna cena za nepremičnine Seaway Designa na Zgoši in na Bledu skupaj s premičninami Seaway Yachts, ki se bodo prodajale kot celota, 5,22 milijona evrov. Naprodaj pa bodo tudi blagovne znamke.

Kranjsko okrožno sodišče je namreč prejšnji teden dalo soglasje k skupni prodaji premoženja podjetij Seaway Design in Seaway Yachts, ki sta jo zaradi medsebojne povezanosti in prepletenosti obeh stečajnih postopkov predlagala stečajna upravitelja. Skupaj sta premoženje prodajala že na javni dražbi julija lani, in sicer za izklicno ceno 8,36 milijona evrov. Vendar interesa kupcev ni bilo.

Tokrat je stečajni upravitelj Seaway Designa Anton Jagodic predlagal nižje izhodiščne cene za nepremičnine. Prvotno je predlagal izhodiščno ceno 2,56 milijona evrov za nepremičnine na Zgoši in na Bledu. Vendar ločitveni upnik Banka Koper s prvim predlogom ni soglašal, zato je stečajni upravitelj ceno za nepremičnine dvignil na 3,75 milijona evrov. Cena za celotni sklop pa se je dvignila na 5,22 milijona evrov.

Poleg zemljišč in proizvodnih ter poslovnih objektov na Zgoši in na Bledu, ki skupaj merijo okoli 25.000 kvadratnih metrov, so v sklop vključeni tudi oprema in kalupi ter orodja za izdelavo plovil Greenline.

Posebej pa so naprodaj blagovne znamke in patenti ter še nekateri kalupi. Enotna izhodiščna cena za blagovno znamko Seaway in Greenline je skupaj s še nekaterimi drugimi znamkami skoraj dva milijona evrov, izhodiščna cena za blagovno znamko Shipman pa znaša 775.000 evrov.

Datum javne dražbe z dvigovanjem izklicne cene za omenjene nepremičnine in premičnine bo razpisan po izteku pritožbenega roka na sklep sodišča o prodaji. Predkupno pravico za nepremičnine in opremo ima podjetje SVP Avio, ki ima omenjeno premoženje v najemu in je le nekaj mesecev po stečaju Seawaya julija 2015 znova začelo izdelovati plovila znamke Greenline.

Na podlagi uspešne prodaje je podjetje SVP Avio, v lasti nekdanjega ruskega distributerja Seawayevih plovil Vladimirja Zinčenka, pred kratkim razširilo svojo proizvodnjo še v Škofjo Loko, kjer je začelo s proizvodnjo večjih plastičnih kosov. Prostori na Zgoši so namreč za podjetje še premajhni, proizvodnja v Škofji Loki pa bo v polni meri vzpostavljena do konca leta.

Ali se bo SVP Avio na drugi javni državi potegoval za nepremičnine, opremo in blagovno znamko, ki jih ima v najemu, se v podjetju še niso odločili. Izhodiščne cene na prvi javni dražbi pa je Zinčenko ocenil kot previsoke. Kot je pojasnil, bi za osem milijonov evrov lahko praktično zgradili nove objekte, v katerih tudi ne bi imeli težav s pomanjkanjem prostora.

Zinčenko je sicer prepričan, da bi tudi v primeru, če bi izgubil prostore, vendarle ohranil proizvodnjo plovil nekje na Gorenjskem, saj so tu ljudje s potrebnim znanjem. V podjetju so poleg novih zaposlili tudi večino delavcev, ki so pred stečajem delali v Seawayu.

Vir.STA

Prejšnji članekKitajska lani z najpočasnejšo rastjo BDP po letu 1990
Naslednji članekDokončan največji apartma, ki vas združi z nebeškimi lučmi