Novi prijemi za povečanje obiska v trgovskih centrih

33
Zabava vse bolj postaja glavni magnet za obiskovalce, zato večina nakupovalnih centrov širi in dodaja zabavno vsebino

Ob porastu priljubljenosti spletnega nakupovanja je prihodnost velikih nakupovalnih središč vse bolj negotova. Podjetja kot je avstralski Westfield, ki upravlja s 35 nakupovalnimi centri v ZDA in Evropi, se zato že prilagajajo in širijo ponudbo storitev.NEPREMIČNINE

Zabava vse bolj postaja glavni magnet za obiskovalce, zato večina nakupovalnih centrov širi in dodaja zabavno vsebino, veliko jih tako na primer ponuja kino. V Westfieldu so pred kratkim zaposlili producenta z Broadwaya Scotta Sandersa, ki je dobitnik prestižne nagrade Tony in ima večletne izkušnje pri produkciji koncertov, med drugim tudi Madonninega. Njegov cilj seveda ne bo selitev Broadwaya v nakupovalna središča, temveč razvijati neobičajne koncepte zabave kot so dogodki z glasbo, plesom, hrano in modo. Vse z namenom pritegniti kupce in jih čim dlje zadržati v nakupovalnem centru.

Pripravil: Jan G.

 

Prejšnji članekGen-I bo kmalu ponudil sončne elektrarne
Naslednji članekRok za zbiranje zavezujočih ponudb za nakup stanovanj v naselju Nokturno je potekel