Mercator Montecristu SL prodal Modiano

149
Vir: 123rf

Mercator je s podjetjem Montecristo SL podpisal pogodbo o prodaji ponudnika modnih blagovnih znamk Modiana in njenih dejavnosti v Sloveniji in regiji. Kupec bo v upravljanje med drugim prevzel tudi veleblagovnico Maximarket.

Iz Mercatorja so sporočili, da so predmet prodaje trgovine s tekstilom (Modiana, Maxi in Modna hiša Maribor) ter parfumerije Beautique. Podpis pogodbe po navedbah Mercatorja predstavlja pomemben strateški korak pri razvoju Modiane v naslednjih nekaj letih. Z vstopom novega lastnika in kapitala se namreč odpirajo dodatne razvojne možnosti.

Kupec je podjetje, Monecristo SL, ki družuje dvoje moči. Montecristo Holding pripada matičnemu podjetju Emkay Industries iz Hongkonga. Specializirano je za prodajo tekstila in ima ambicije v Jugovzhodni Evropi. S podjetjem bo moči združil Goran Kristan, ki ima več kot 20 let izkušenj na področju prodaje tekstilnih izdelkov. 15 let je deloval v podjetju Sportina Bled in šest let v podjetju Tom Tailor Group kot izvršni direktor za Jugovzhodno Evropo. Konec lanskega leta pa je po pisanju Financ in portala Siol.net kupil tudi Medicinski center Barsos.

Novi lastnik bo prevzel vse zaposlene v Modiani po pridobitvi vseh potrebnih soglasij regulatorjev, predvidoma v zadnjem četrtletju letošnjega leta.  Pogodba z Mercatorjem vključuje tudi prevzem dejavnosti na vseh lokacijah in nakup osnovnih sredstev. Nepremičnine pa ostajajo v Mercatorjevi lasti in jih bo imel novi lastnik Modiane v najemu.

V Mercatorju zagotavljajo, da bodo dosedanje trgovine Modiana ostale na obstoječih lokacijah, predvidena pa je prenova, dopolnitev trenutnih in razvoj lastnih blagovnih znamk. V Sloveniji Modiana svojo dejavnost izvaja v 47, na Hrvaškem v 22, v Bosni in Hercegovini ter v Srbiji pa v 13 trgovinah.

Toni Balažič, prvi mož Mercatorja, je ob podpisu kupoprodajne pogodbe poudaril, da Mercator s prodajo neosnovnih dejavnosti in osredotočanjem na svojo osnovno dejavnost uspešno izpolnjuje cilje strategije iz leta 2012. Pri prodaji neosnovnih dejavnosti pa vztraja pri iskanju partnerjev, ki bodo prevzeli dejavnost in zaposlene in poskrbeli za nadaljnji in dolgoročni razvoj. Novi lastnik bo po Balažičevih besedah še naprej razvijal vizijo Modiane, ki želi postati največji regijski ponudnik modnega tekstila.

Mercator je v okviru prodaje neosnovnih dejavnosti našel kupca tudi že za Pekarno Grosuplje, ki jo je prodal Don Donu, in turistične agencije M Holidays, ki jo je od Merktorja kupil Kompas.

Direktor Montecristo SL Goran Kristan je načrte novega lastnika Modiane označil za ambiciozne, razvojno usmerjene in polne novih možnosti na področju trgovanja s tekstilnimi izdelki. Modiana ima velik potencial na obstoječih lokacijah, še večjega pa s širitvijo v strateške trgovske centre v regiji, meni Kristan.

Tik pred prodajo naj bi bila tudi Mercatorjeva hčerinska družba Intersport. Zavezujočo ponudbo je oddal poljski sklad zasebnega kapitala Enterprise Investors, piše portal Siol.net.

 

Vir: STA

VIRSTA
Prejšnji članekStečajni upravitelj Stavbenika iztržil 3,2 milijona evrov
Naslednji članekPredlog ZL glede dodatne subvencije za najem tržnih stanovanj neuspešen